środa, 5 grudnia 2012

Pierniczki

Naszło mnie wczoraj wieczorem na zrobienie pierniczków :)
Zaczęło się od tego, że znalazłam fajny sposób na ich dekorację.
Przepis miałam od znajomej, więc pierniczki smakowo wypróbowane przez ze mnie :)
A zaś miała przepis z bloga "Moje Wypieki".

I zrobiłam... :)

Wyszły 4 blaszki. Teraz ciastka leżakują w słoikach,
aby zmiękły, a przed świętami będę je lukrować.
Wyczytałam, że tak jest najlepiej.
Zdjęcia przed i po pieczeniu,
ale ze względu na porę nie najlepsze zdjęcia.

Jeśli ktoś jest zainteresowany
to przepis na pierniczki znajdziecie u Dorotki

4 komentarze:

  1. Narobiłaś mi ochoty na pieczenie. A jak długo muszą leżakować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama sobie ochoty narobiłam po obejrzeniu stronki z dekorowaniem pierniczków :)

      Z tego co wyczytałam w komentarzach pod tym przepisem - 3 tygodnie muszą leżeć. Mam nadzieję, że do Świąt zmiękną. Ponoć wkłada się do nich kawałek jabłka, by przyspieszyć ich mięknięcie. Nigdy tego nie robiłam, ale chyba umieszczę tam kawałek jabłka.

      Usuń
  2. Zapach pierników czuć po drugiej stronie monitora :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!