środa, 26 lutego 2014

Obrus na szydełku (odsłona 4)

Olimpiada Zimowa się skończyła,
a ja skończyłam jedną stronę obrusu. 
  Zaczęłam drugą stronę - taki wzór, który robię pierwszy raz :)
Przymierzałam na stół, gdzie ma docelowo leżeć
i stwierdzam, że to będzie większy bieżnik :)
Nawet po jego wykrochmaleniu i naciągnięciu nie będzie ,
aż taki gigantyczny, by w moim mniemaniu nazwać go obrusem :)

Na zdjęciu nie widać na nim wzoru, ale uwierzcie,
że jest i są to lilie :)
Tak teraz wygląda:
A to widok z góry:

















Pozdrawiam! 
Ania

4 komentarze:

  1. Będzie cudowny bieżnik :-) Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądał skończony.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kasiu! Też jestem ciekawa efektu finalnego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły: http://mojedamskiemysli.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-cz-2.html . Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!