środa, 26 marca 2014

Obrus na szydełku (odsłona 5)

„Kto rano wstaje.. ten ma dłuży dzień "
tekst z bloga rose et crochet

Budzę się przed 7 rano - zwykle budziłam się później :) 
Taki efekt pozostał po zajmowaniu się psem Siostry,
wszak zwierzę trzeba rano wypuścić, a ono na zegarku się nie zna.
Ale za to mam duuuugi dzień :)

Z obrusem/bieżnikiem jestem przy 160 rzędzie ,
mam nadzieję, że do Wielkanocy dam radę
i bieżnik ozdobi świąteczny stół.

Teraz wynik mojego dziergania przedstawia się tak:
Czeka go jeszcze pranie, krochmalenie i blokowanie.

Pozdrawiam!
Ania

2 komentarze:

  1. a ja myślalam ze wystarczy go tylko zrobić na szydełku, a tu jeszcze tyle operacji ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pranie, krochmalenie i blokowanie zajmą mniej czasu, niż robienie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!