środa, 7 września 2016

Mała serwetka ze srebrną nitką

           Jak to mawiają "Szewc bez butów chodzi" , cierpię na brak małych serwetek na segment pod różne drobiazgi. Z serwetką jakoś lepiej wyglądają.

Upatrzyłam serwetkę w gazetce i zrobiłam do niej drugie podejście, bo za pierwszym razem nie wychodziła. I tym razem 
tak było :( Początek robił się dobrze, ale potem..... więc zaczęłam robić wzór, który już gdzieś widziałam w serwetce a był banalny, ale ładnie wyglądał  i wyszło tak:
Może nie jest idealnie okrągła, ale mi si podoba.
Połączyłam 2 nitki kordonków : niebieską i srebrną, ale obie akurat nie miały banderol. Na oko  :) wyglądało, że mogą być, tzn. tak jak zalecają w opisie, czyli 100g/800 m. 


Szydełko: 1,25 mm
Kordonek: bez popisu: niebieski + srebrna nitka,
Średnica:21 cm;


Pozdrawiam!

 Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!