czwartek, 7 listopada 2019

Kokardki na choinkę

 Wypatrzyłam na necie - stronie  "Spotkań robótkowych"  kokardki
na choinkę :) Kiedyś doszłam do wniosku, że co roku coś nowego
na choince zawiśnie :)  Kokardki na szydelku, skusiły mnie wygladem,
a ja szydełkiem władam ;) to zrobiłam. Trudno nie było choć wytycznych nie było. Zrobiłam wstążkę kratkowaną,
związałam w kokardki i ukrochmaliłam - i to cała robota :)
      A choineczkę w pokoju mam małą to tylko 5 kokardek powstalo..
Pozdrawiam!
Ania

4 komentarze:

  1. bardzo ładne kokardeczki, pięknie będą się prezentować na choince :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kokardki, doskonała choinkowa ozdoba. Chętni zoczyłabym je na drzewku.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mnie ciekawi jak się będą na choince prezentować. Postaram się zamieścić ich zdjęcie na choince. Pozdrawiam !

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!