niedziela, 25 marca 2012

"Błękitna Dama" Javier Sierra

 
  Całkiem przystępna książka, jak ktoś lubi książki z zagadką.
Kupiłam ją na wyprzedaży za niewielkie pieniądze.
Zaintrygował mnie opis książki i wzięłam :)

Pierwszy raz czytałam coś tego autora i pierwszy raz kogoś z Hiszpanii, ale całkiem do rzeczy. 

"- A więc ten sen się powtarza? 
Doktor Meyers pochyliła się nad kozetką, na której leżała pacjentka, szukając jej wzroku. Jennifer Narody przychodziła dopiero od dwóch dni do luksusowego gabinetu (...)
- Miałam ten sen dwa razy w ciągu trzech dni, tak-wyszeptała Jennifer, unikając pytającego wzroku psychiatry i odrzucając do tyłu czarne włosy. - To nie jest koszmar. Ale zawsze, kiedy kładę się spać, myślę, że znowu się powtórzy. I to mnie martwi." 

Wydawnictwo Albatros;
Rok wydania: 2008 (u mnie, ale są wcześniejsze);
Stron: 393;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!