wtorek, 24 czerwca 2014

Serwetka na szydełku (nr 8 i 9)

Pomału kończę pace , które zaczęłam :)
 Już kiedyś robiłam serwetkę, nawet dwie, z tego wzoru
i pokazywałam TUTAJ i TUTAJ
Teraz gdy robiłam serwetkę wydawała mi się za mała,
więc dorobiłam dwa rzędy listków. 
O dziwo nie ściągały się brzegi, bo mają do tego tendencję
jak się coś więcej dorobi :)

Z efektu jestem zadowolona i właściciela serwetki również,
bo już jest u niej.
Chyba zacznę numerować swoje serwetki :)
Ta ma numer 8.


Wzór znaleziony, gdzieś, kiedyś w sieci.:

Waga: 29 gram
Średnica: 36 cm
Szydełko:  1,75 mm


Tę serwetkę też kiedyś robiłam i pokazywałam
  TUTAJ  ,
spodobała się Siostrze i zażyczyła sobie podobną
z tego samego wzoru i w takim samym kolorze na prezent :)




Szydełko: 1,75 mm
Średnica: 36 cm
Kordonek: cieniowany, zielony, YarnArt Violet Melange

 Pozdrawiam!
Ania


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!