wtorek, 9 sierpnia 2011

Scrapowa katrka ślubna

W tym roku obsypało weselami,
więc staram się zrobić jakieś kartki ślubne. 
Przymierzam się również do kopertówki - zobaczymy co z tego wyjdzie.

Karteczka wykonana na papierze koloru ecru. Serducha wycięte z różowej tekturki falistej, która kiedyś została zakupiona w zestawie z papierem i nie było pomysłu jak ją wykorzystać :) Napis wydrukowałam na białym papierze i zastanawiałam się czy będzie to pasować do reszty. Doszłam do wniosku, że jeśli wszystko będzie w tym samym odcieniu to się zleje w jedną całość i został napis na białym tle. O ile nie przepadam za różem to akurat ta kompozycja wyjątkowo mi odpowiada.

 Zobaczyłam dzisiaj dziurkacze w Biedronce - całe 9,99 zł
i zakupiłam jeden zestaw z trzema dziurkaczami.
Co prawda najbardziej zależało mi na kwiatku. Było jeszcze kilka innych wzorów i gdyby można było złożyć sobie zestaw to było by wygodniej (w innym opakowaniu była np. śnieżynka).
Dziurkacze niewielkie - te na poniższym zdjęciu wycinają wzory wielkości 1,8 cm, były również mniejsze - wielkość 1 cm.  O ile koniczynka się przyda to nie mam pomysłu na wykorzystanie tego dziurkacza z kępką kwiatków :)
Pozdrawiam ciepło!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!