czwartek, 30 sierpnia 2012

Pośmiej się...

Znalazłam ten tekst dziś u Luny i czytając każdą linijkę się śmiałam. Tekst opisuje kobiety i jest w tym prawdy trochę ;), ale napisane językiem, który aż chce się czytać. 
Zapraszam do lektury, szczególnie jeśli macie zły humor.
"Z pozdrowieniami kilka przemyśleń na temat kobiet:))
 Kobiety .... takie jesteśmy:)))

Nie czytam żadnych instrukcji.Wciskam guziki, aż zadziała.

Nie potrzebuje alkoholu, żeby narobić sobie obciachu.
I bez alkoholu daję radę.


 Nie jestem rozkapryszona, tylko "emocjonalnie elastyczna"!

 Najpiękniejsze słowa świata: "Idę na zakupy" :-)

 Nie mam żadnych dziwactw! To są "special effects"!

Kobiety powinny wyglądać jak kobiety, a nie wytapetowane kości!

 Przebaczyć i zapomnieć? Ani nie jestem Jezusem, ani nie mam Alzheimera!

 My kobiety jesteśmy aniołami, a gdy się nam podetnie skrzydła, lecimy dalej na miotle! Bo w końcu jesteśmy elastyczne!!!

 To nie jest żaden tłuszcz! To "erotyczna powierzchnia użytkowa"!

Gdy Bóg stworzył mężczyznę, obiecał, że idealnego faceta będzie można spotkać na każdym rogu....a potem uczynił ziemię okrągłą.

Na moim nagrobku niech będzie napis: "Co się głupio gapisz? Też bym wolała leżeć teraz na plaży!"

Tak tak...my kobiety jesteśmy bowiem jedyne w swoim rodzaju...
 Prześlij tę wiadomość do fajnych dziewczyn,
a wtedy....
 jak zwykle...nic się nie wydarzy :-)
ale przynajmniej je rozśmieszysz:-)"

2 komentarze:

  1. super po prostu the best sama prawda aż sie popłakałam ze śmiechu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony :Na moim nagrobku niech będzie napis: "Co się głupio gapisz? Też bym wolała leżeć teraz na plaży!

    A tekst znalazłam u Luny i też się popłakałam ze śmiechy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!